loading...
پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی یالثارات الحسین
آخرین ارسال های انجمن
سیدمحمود بازدید : 562 نظرات (0)
سگ‌هاي عزيز کرده! كه با الطاف دستگاه‌هاي معزز اعم از فرهنگي و انتظامي اين روزها پا به پاي زن‌هاي مكشفه و عریان درخيابانها ي كشور آزادانه جولان می دهند....«پیرزن واردآسانسور شد و دکمه همکف را فشرد. طبقه دوم آسانسور ایستاد و یک زن جوان به‌ همراه سگش وارد شد. سگ به محض وارد شدن خود را به پیرزن نزدیک کرد و بدنش را به چادر پیرزن مالید. پیرزن با ترس و لرز گفت: «بگیرش خانم! تمام لباسم نجس شد.» دختر جوان با آرامش پاسخ داد: «نترس حاج خانم! «برفی» خیلی مهربونه؛ همین الان حموم بوده، نجس نیست!» 

آسانسور که به طبقه همکف رسید، پیرزن با اکراه و عجله از آسانسور خارج شد و ...» 

این تنها گوشه ا ی از شواهد واقعی کنونی جامعه ای است که دریک خلاء نهیلیستی، گمشده خود را در فرهنگ منحط غرب جستجو می کند. 

امروزه در برخی کوچه و خیابان و پارکها گرفته تا آپارتمانها و منازل شخصی، دختران و پسرانی را می بینیم که بدون هیچ واهمه و عذاب وجدانی، قلاده به‌دست جولان می‌دهند و به این عمل خود نیز با دیده افتخار می نگرند. 

کلانشهرها از جمله تهران، شیراز، اصفهان، اهواز، آبادان و سواحل شمالی ایران؛ پس از زنان بي‌حجاب و عریان به‌دست سگ‌ها فتح شده و فضای شهرهای بزرگ کشور را در تسخیر خود گرفته اند.
البته مدتهاي مديدي است كه هنرپيشه‌هاي مشهور و به قول معروف سوپر استارهاي سينما وتلويزيون كذايي جمهوري اسلامي ايران نيز، بدون هر گونه احساس ناراحتي و احيانا ترس از بازخواست، به عنوان پرچمداران تهي مغز پيروي از رسوم غربي، بدون دغدغه اقدام به انتشار تصاوير خود با سگ محبوب قلبشان در رسانه‌ها مي‌كنند تاهم به وظیفه خود به عنوان پياده نظام دشمن عمل کرده باشند و هم شمه‌اي از سبك زندگي غربي را به عنوان الگوي بخشي از جوانان به نمايش ‌گذارند و به ترويج هرچه سريع تر اين پديده شوم كمك شاياني کرده باشند. 

سگ‌هاي عزيز کرده! كه با الطاف دستگاه‌هاي معزز اعم از فرهنگي و انتظامي اين روزها پا به پاي زن‌هاي مكشفه و عریان درخيابانها ي كشور آزادانه جولان می دهند ، تا چند سال پيش درحد نگهبان خانه‌ها، گله‌ها و انواع باكلاس وحرفه‌اي‌شان در مراسم شکار ارباب كاربرد داشتند و برعكس اين روزها درجايي به غير از رختخواب صاحب خود مي خوابيدند! 

آنهايي كه مي دانند رساله عمليه چيست! مي‌دانند كه در شرع مقدس اسلام، از سگ به‌ عنوان حيوان نجس العین یاد می‌شود و خرید و فروش آن در غير سگ گلّه و نگهبان و امثال آن حرام است. البته این نجاست تا بدان حد پیش می رود که ظرفی که سگی از آن آب خورده، پس از خاک مالی و سه بار شستشو پاک خواهد شد؛ و یا اینکه نماز نمازگزاری که بر روی لباسش تار موی سگی باشد، صحیح نبوده و می بایست پس از برطرف کردن آن، نماز را مجدداً به‌جای آورد. 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در این باره و درپاسخ به سوالی پیرامون نجس‌العین بودن سگ می فرمایند: «متاسفانه تقلید کورکورانه از غرب آثار زیانباری دارد که از جمله همین مسئله سگ دوستی است و بسیارند کسانی که در غرب سگشان را از زن و فرزندشان بیشتر دوست می‌دارند و در مورد نجاست سگ روایات بسیار زیادی داریم که حتی ظرف نیم خورده آن به روش خاصی تطهیر می‌شود و اینکه در قرآن نجاست سگ نیامده دلیل بر چیزی نمی‌شود، بسیاری از واجبات و محرمات به طور صریح در قرآن نیامده حتی عدد رکعات نماز در قرآن نیست بلکه ارجاع به سنت پیامبر اکرم(ص) و ائمه(ع) شده است.» 

لابد سگ بازان ارجمند پاي اثرات سوء پدیده همزیستی با سگ، از قبيل بیماری‌های انگلی، کیست هیداتیک، لیشمانیوز جلدی، ‌هاری و بسیاری نمونه‌هاي دیگر ايستاده‌اند وتا در يك گور با «هاپوي عزيزشان» نخوابند دست‌بردار نيستند! به هرحال اين يك تصميم انتحاري شخصي محسوب مي‌شود كه به جامعه اسلامي ما ربطي ندارد، اما فارغ ازطرح مباحث شرعي كه به احتمال زياد گوش شنواي آن در «هاپوداران» وجود ندارد، بحث‌هاي حقوقی و قضایی چندش آوري نيز براي اين قوم نكبت زده وجود دارد كه اگر در اين مملكت ضابطي وجود داشته باشد و آن ضابط حال انجام وظيفه داشته باشد ودادگاهي هم تشكيل شود و قاضي محترم مصلحت بداند و براساس قانون حكم صادر كند، به احتمال زياد صاحبان شيداي سگ‌هاي عزيز كرده نقره داغ خواهند شد وعزيز دلشان را به جاي گرداندن درخيابان وكنار شهروندان به بيابان و كنار گوسفندان بازخواهند گرداند.
 
در اين راستا لازم است به ضابطان محترم قضايي ياد آوري كنيم مجلس شورای اسلامی درسال ۱۳۹۰ با تصویب قانونی شامل یک ماده واحده و یک تبصره، درباره نگهداری حیوانات خانگی که در آن به‌طور مشخص به حیواناتی مثل سگ نیز اشاره شده است؛صراحتاً عنوان می‌کند:«گرداندن حیوانات خطرناک یا حیواناتی که برای سلامت عمومی مضر بوده یا نجس العین می‌باشند، از قبیل سگ در اماکن و معابر عمومی و وسائط نقلیه ممنوع است و مرتکب شونده علاوه بر جزای نقدی از یک میلیون ریال تا پنج میلیون ریال، به ضبط حیوان مذکورمحکوم می‌شود. 

همچنین نگهداری حیوانات مذکور در آپارتمان‌ها ممنوع و درمنازل مسکونی چنانچه موجب نارضایتی هریک از ساکنان شود ممنوع است؛ به طوری که نگهدارنده در مرتبه اول موظف است با اخطار دادسرا ظرف ۱۰ روز رفع مزاحمت کند؛ درمرتبه دوم و یا در صورت عدم رفع مزاحمت به جزای نقدی از پانصد هزار ریال تا پنج میلیون ریال محکوم و در هر صورت حیوانات مذکور ضبط خواهد شد.» 

بنا برآنچه که گذشت، به نظر مي رسد بدعت سگ‌گرداني نيز در مسابقه با شیوع پديده عریانی زنان مكشفه كه اين روزها با ساق شلواري‌هاي نازك و مانتو‌هاي آستين كوتاهشان ( تا بالاي آرنج) آزادانه درخيابان‌ها جولان مي‌دهند با اختلاف كمي درحال تبديل شدن به يك عرف و سبك زندگي ايراني است. 

بنابرین يالثارات به متدينين پيشنهاد مي كند كم كم بار و بنه خود را بسته و با هر وسيله ممكن خود را به دور افتاده ترين نقاط كشور اعم از دره‌ها وكوه‌ها برسانند؛ زيرا احتمالا درمرحله بعدي زنان متجدد خيابان گرد به دليل گرمي هوا با لباسهاي افتضاح‌تر از قبل در معابر تردد خواهند كرد. 

لذا دراین سلسله مراتب سگ‌ها نیز به طریق اولی ازحقوق شهروندی نانوشته برخوردارند که باید رعایت شود و احکام شرعی وحقوق شهروندی نیز به شکل سیخی معامله می شوند که درصورت نیاز می توانید ضمن تماس با شماره ۱۱۰ و مراجعه با سامانه «سیخی چند؟!»از نرخ مصوب آن مطلع شوید تا یک وقت خدای نکرده با مشاهده چنین منکراتی هوس نهی از منکر نکنید که احتمالا بهای چنین عملکرد «دون شان شهروندی»براساس نرخ مبادله ای روز و تازه درصورت رضایت مرتکب منکر، چند ساعت بازداشت و«نوازش»خواهد بود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مسنجر نیمباز
شیعه.♦̣̣̣̣̣̣.خدا.♦̣̣̣̣̣̣.عشق.♦̣̣̣̣̣̣.کربلا

درباره ما
Profile Pic
از ثروتمند ترين مردمان جهان هستيم. ثروت و دارايي ما محبت و عشق به اهل بيت عليهم السلام و پذيرش ولايت اميرالمومنين صلوات الله عليه و آله در اين زمانه پر آشوب است . افتخارمان اين است كه از جمله غلامان اهل بيت عليهم السلام هستيم و در روضه ها بزرگ شده و زندگي مي كنيم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما این وبلاگ بیشتر در چه زمینه ای کار کند ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 665
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 764
  • بازدید ماه : 1,771
  • بازدید سال : 18,224
  • بازدید کلی : 110,177
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس