loading...
پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی یالثارات الحسین
آخرین ارسال های انجمن
سیدمحمود بازدید : 135 نظرات (0)

رییس پلیس کشور صبح امروز در موضع گیری آشکار به مخالفت با برگزاری مراسم تجلیل از خادمان نوروزی در ورزشگاه صد هزار نفری ازادی پرداخت و گفت: «نیروی انتظامی با برگزاری این مراسم در این سطح موافق نبوده و پیشنهاد می‌گردد مانند سالهای گذشته در یک سطح محدود از خادمین ستاد تسهیلات نوروزی قدردانی شود.»

برگزاری مراسمی بزرگ با عنوان تقدیر از خادمان نوروزی در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی تهران واکنش های فراوانی را در پی داشته است. منتقدان این مراسم معتقدند که هدف دولت از برگزاری آن انتخاباتی است.

اما صبح امروز سردار احمدی مقدم فرمانده ناجا در اقدامی نادر به مخالفت با برگزاری این مراسم پرداخت. وی  ضمن تقدیر از "عنایت ویژه دولت به خادمین ستاد تسهیلات نوروزی"، اظهار کرد: «درخصوص مراسم مذکور با توجه به امکانات محدود خدماتی، بهداشتی و رفاهی ورزشگاه آزادی و همچنین حضور قشرهای مختلف سنی به نظر می‌رسد مشکلات زیادی برای مسئولین ایجاد گردد.»

رییس پلیس با بیان این که از سوی دیگر این نگرانی وجود دارد که برگزاری این مراسم بهانه‌ای به دست گروه‌های رقیب سیاسی برای ناسالم جلوه‌دادن روند انتخابات ریاست جمهوری را بدهد، تاکید کرد: «پیامدهای سیاسی این مراسم می‌تواند آغازگر یک سری مسائل و مشکلات در فضای انتخاباتی کشور شده و مطمئناً در تحقق شعار حماسه سیاسی تأثیر منفی خواهد داشت و اعتماد عمومی را خدشه‌دار می‌کند.»

احمدی‌مقدم گفت: «همچنین صرف مبالغ گزاف برای اجرای این مراسم با حماسه اقتصادی نیز منافات دارد و به همین دلیل نیروی انتظامی با برگزاری این مراسم در این سطح موافق نبوده و پیشنهاد می‌گردد مانند سالهای گذشته در یک سطح محدود از خادمین ستاد تسهیلات نوروزی قدردانی و صرفه‌جوئی حاصل از این را صرف ارائه خدمات بیشتر در حوزه‌های مرتبط و خصوصاً پیشگیری از حوادث رانندگی گردد.»

سردار احمدی مقدم در شرایطی آشکارا در برابر یک مراسم دولتی موضع می گیرد که روز گذشته آیت الله مکارم شیرازی نیز به مخالفت شدید با برگزاری جشن ورزشگاه آزادی پرداخت.

این مرجع تقلید در مراسم سوگواری حضرت فاطمه (س) در مدرسه امیرالمومنین (ع) با اشاره به اخبار منتشرشده در رسانه‌ها مبنی بر این‌که دولت قصد برگزاری مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی را دارد، گفت: «این عنوان خنده‌داری است که برای این همایش برگزیده‌اند.»

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با انتقاد شدید از اقدامات انتخاباتی دستگاه اجرایی در وضعیت موجود اقتصادی کشور گفت: «مراسمی که از تمام نقاط کشور، دانشجویان و کارمندان را جمع می‌کنند تا در یک میتینگ انتخاباتی شرکت کنند چه دردی از مردم دوا می‌کند.»

وی با بیان این‌که این‌گونه اقدامات که بالغ بر صدها‌میلیون تومان از بیت‌المال باید برای آن هزینه می‌شود، یک خیانت است، تصریح کرد: «چرا به مردم دروغ می‌گویید، آشکارا بگویید این یک میتینگ انتخاباتی است و مسائل را برای مردم روشن کنید.»

اواخر هفته گذشته یکی از سایت های خبری حامی دولت در گزارشی اعلام کرد که طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، اين میتینگ در روز پنج‌شنبه 29/1/92 در محل استادیوم آزادی با حضور بیش از یکصد هزار نفر از اعضای سازمان‌ها و دستگاه های مختلف سراسر کشور تحت عنوان جشن و مراسم تقدیر از دست اندر کاران سفرهای نوروزی برگزار خواهد شد.

براساس گزارش "رجانیوز" براي پر كردن ورزشگاه بزرگ آزادي، برای تمام استانها و سازمان‌ها سهمیه مشخص شده است. در همین حال این سایت از هزینه های هنگفت برای برگزاری این مراسم خبر داده بود.

پس از اوجگیری شایعات میتینگ دولتی ها در آزادی بسیاری از نمایندگان مجلس شایبه انتخاباتی بودن این مراسم را مطرح کرده اند. حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: «هر گونه سوء استفاده از امکانات بیت‌المال برای اهداف سیاسی، جناحی و انتخاباتی توسط هر کسی که باشد خلاف قانون و شرع و با بازخورد منفی مردم همراه خواهد بود.» وی تاکید کرد که  تمام نشانه‌ها قرار از میتینگ سیاسی دارد.

پیش از این برخی رسانه های از اجرای یک خواننده لس آنجلسی در جشن ورزشگاه آزادی خبر داده بودند که این اخبار توسط  مسئولان برگزاری جشن تکذیب شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مسنجر نیمباز
شیعه.♦̣̣̣̣̣̣.خدا.♦̣̣̣̣̣̣.عشق.♦̣̣̣̣̣̣.کربلا

درباره ما
Profile Pic
از ثروتمند ترين مردمان جهان هستيم. ثروت و دارايي ما محبت و عشق به اهل بيت عليهم السلام و پذيرش ولايت اميرالمومنين صلوات الله عليه و آله در اين زمانه پر آشوب است . افتخارمان اين است كه از جمله غلامان اهل بيت عليهم السلام هستيم و در روضه ها بزرگ شده و زندگي مي كنيم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما این وبلاگ بیشتر در چه زمینه ای کار کند ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 1,088
  • بازدید سال : 17,541
  • بازدید کلی : 109,494
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس